Verjaardag, kerst en nieuwjaar

7 januari 2018 - Raymore, Verenigde Staten

Alweer veel te lang geleden!

10 december ben ik 18 jaar geworden, dat was op een zondag. We zijn s'ochtends naar de kerk geweest en toen lekker geluncht (een hamburger natuurlijk). Een week later heb ik op zaterdag mijn verjaardag gevierd met vrienden van school. We deden een spel met 2 teams en we kreten een lijst met opdrachten mee. Elke opdracht die we voltooide moeten we vastleggen en naar mijn gast moeder sturen. Na 2 uur kwamen we terug en het andere team had gewonnen en due kregen allemaal een bioscoop bon. Toen zijn we nog met zijn allen Italiaans gaan eten. (Foto's kun je zien inder foto's en dan heb ik mapjes)

De vakantie was ondertussen ook begonnen en daar was kerst. Mijn gast moeder haar zus is hier heen gekomen met haar baby en man en die hebben hier de hele week geslapen. (Ze wonen in Oklahoma) Kerst avond lekker geschilt en koekjes voor de kerstman gebakken. Kerst ochtend werd ik om 7.15 wakker gemaakt door mijn gast broertjes die helemaal gek werden omdat het hele huis vol lag met kado's. Ik heb super veel leuke kadoos gehad en ze waren blij met wat ik ze gaf. We zijn daarna in onze jogging pakken nog even maar andere familie gegaan en daar iets gegeten. 2e kerst dag hebben ze hier niet maar we zijn toch naar de andere kant van de familie gegaan alweer in 'onze comfy  clothes'.

Nieuwjaar was hier echt wel super saai. Iedereen sliep om 12 uur, en het was muisstil buiten. Gelukkig heb ik volgend jaar weer nieuwjaar in NL,🎆

Onder video's heb ik een filmpje van het cheerleaden toegevoegd.

Ik houd jullie op de hoogte als er weer iets spannends gebeurd.

1. Rianne:
    8 januari 2018
    Jij ook nog de beste wensen ,het wordt nu al aftellen ,de tijd gaat snel ,liefs Oom