Spirit week en state champions

16 januari 2018 - Raymore, Verenigde Staten

In de week van 16 januari hadden we spirit week op mijn school. Dat doen alle Amerikaanse Highschools 1 keer per jaar. We hadden pyjama dag, superhelden dag, neon dag en school kleuren dag. Dat was super leuk om een keer mee te maken!

15 februari zijn we met het cheerleading team en de 2 basketbal teams weer naar Jolin gegaan (de hele school dus bijna). Onze coach had een meeting en we hoorde dat we als eerste onze state routine moesten doen ( waar je dus 3 maanden voor oefent). Die dag hebben we bij de jongens en meisjes wedstrijden gecheert toen natuurlijk fastfood gegeten en op tijd naar bed gegaan. De volgende ochtend om 5 uur stond iedereen naast zijn bed om make up en haar te doen (STRESSS). Bij de locatie aangekomen zie je alle competitie staan wat mij well zenuwachtig maakte. We kregen allemaal 10 minuten oefen tijd op de mat wat super fijn was.

Toen was het wachten op onze divisie en toen hebben we onze state routine geknald. De basketbal teams en ouders hebben ons aangemoedigd wat super tof was. Toen moesten we tot de volgende dag wachten tot we wisten wie er had gewonnen. HEARTLAND CHRISTIN STATE CHAMPIONS!!!Dat was echt suuuuuuuper gaaf om mee te maken met zijn alle renend springend of zelfs huilen de medaille en trofee handen krijgen. Dan weet je toch waar die 5 keer per week trainden voor diende.

Onder de kop video zal ik onze state routine en reactie filmpje plaatsen.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen wat er hier in Amerika allemaal gebeurd met mij!

(Over 2 maanden ben ik al weer thuis 😱)