Het begin van mijn Highschool year (deel 2)

23 oktober 2017 - Raymore, Verenigde Staten

Dit is het vervolg op mijn vorige verhaal. Mijn school is 15 augustus gestart en op mijn school geld een dresscode. We mogen geen broeken met gaten dragen en truien en t-shirts mogen geen tekst of print bevatten. Ik heb hier dus wel moeten shoppen voordat school bevalt (natuurlijk geen probleem). 15 augustus hadden we een korte schooldag, wij Exchange studenten kregen les met het openen van onze “locker” wat echt een gedoe is. In elke les zijn we 20 minuten geweest en werden regels doorgesproken. Iedereen in mijn klas kende ik al dus dat was fijn. Bij mij op school hebben we niet elke dag een warme lunch maar alleen op donderdag. Wij seniors helpen bij die lunch en het geld wat we daar mee verdienen gebruiken we voor onze Washington DC reis die we in april maken. 19 augustus voelde ik me niet goed maar ben ik toch naar school gegaan. Ik wilde graag naar huis op een gegeven moment en het ging dus echt hetzelfde als in films ze nemen hier je temperatuur en je kan even gaan liggen. 21 augustus zijn we met school naar de zonsverduistering geweest. Wat heel gaaf was want dit is iets wat je waarschijnlijk 1 keer in je leven zo goed kan zien. Die avond naar de dokter geweest en ik had een keelontsteking. 2 september heb ik mijn eerste bonfire gehad en hebben we smores (marshmallows, chocolade en koekjes) gemaakt. Een paar dagen later zijn we naar een middeleeuws festival geweest. Wat heel erg leuk was.

Het volleybal seizoen is nu bijna afgelopen we hebben onze laatste thuis wedstrijd gehad. We gaan eind deze week 4 dagen naar een toernooi.

Verder doe ik hier alles wat mijn gast gezin doet en ik voel me erg thuis.

Vanaf nu probeer ik elke paar weken een verhaal te schrijven!

1. Rianne:
    23 oktober 2017
    Je kunt zo een boek gaan schrijven Georgette hier en daar nog wat meegemaakte dingen ertussen ,dan heb je op het eind een boek vol .dat kun je dan gaan verkopen aan de volgende Amerika gangers 😉😉
  2. Monique:
    24 oktober 2017