Het begin van mijn Highschool year (deel 1)

21 oktober 2017 - Raymore, Verenigde Staten

Sorry dat ik nu pas begin met schrijven!

Op 2 augustus heb ik afscheid genomen van mijn familie en ben ik naar New York gevlogen met een groep andere exchange studenten. We hebben in 2 lange dagen en hele hoop gezien en elkaar beter leren kennen! Op zaterdag 5 augustus heel vroeg in de ochtend ben ik met een andere Nederlandse exchange student die ook bij mij op school zit naar kansas city gevlogen. Mijn gast gezin bestaat uit mijn gast moeder Tori (31) mijn gast broertje Zander (9) en mijn andere gast broertje Brycen (8). Daar aangekomen stonden mijn gast moeder en gast broertje al op mij te wachten, was een beetje een raar moment iemand ontmoeten en je realiseren dat je daar 10 maanden in huis gaat wonen. Ik woon 20 minuten van kansas city vandaan, in Raymore. Ze lieten me al gelijk super thuis voelen. Mijn kamer was versiert met roze en schattige dingetjes omdat mijn gast moeder zelf 2 zoontjes heeft vond ze het leuk dat ze eindelijk een dochter had. Ik zit hier op een hele kleine christelijke privé school en de dag na dat ik aankwam was er een ontmoeting met de “senior class”. Mijn gast moeder werk op mijn school en is cheerleader coach geweest dus ze kent alle meisjes uit mij klas dus ze had iemand gevraagd om mij mee te nemen naar deze meeting. Heel leuk meisje waar ik nog steeds veel mee omga! Na de meeting ben ik met een paar mensen uit mijn klas naar Walmart geweest. Heel erg raar iedereen reed overal heen met de auto omdat je hier 16 moet zijn.

De week daarna zijn ook de volleybal trainingen gestart wat op het begin heel erg zwaar was maar wel leuk om vrienden te maken. Voordat school begon heb ik al leuke dingen gedaan met mijn nieuwe vrienden van school.

1. Saskia van loon:
    Super Georgette 😘💋😍
  2. Eugenie van Loon:
    Lekker genieten Sjors 😘
  3. Fam laureijsen:
    👍👍👊👊
  4. Hanneke Claassen:
    22 oktober 2017
    Zo te zien vermaak je je prima! Geniet er van.
  5. Jolanda Dankers:
    22 oktober 2017
    Fijn dat je het naar je zin hebt! Geniet ervan 😘
  6. Fam duif:
    22 oktober 2017
    Geniet nog maar veel daar,volleybal ziet er goed uit,maar leer ze daar maar ook hockey.
  7. Thecla:
    Trots op mijn nichtje, blijf ervan genieten Sjors 😘😘
  8. Rianne:
    22 oktober 2017
    Geweldig Georgette, geniet ervan .Super belevenis ,dit nemen ze je nooit meer af ❤️😘😘💋💋👍
  9. Karolien van Erve:
    Leuk om te lezen Sjors! Lekker genieten daar. 😘😘
  10. Audrey:
    24 oktober 2017
    Leuk mop!! Imissyou💕
  11. Brigitte de Cock:
    26 oktober 2017
    Erg leuk om meegenomen te worden in jouw leven at the of het site.... enjoy your time. 💋